[gilug.org] problemes sf.net

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-17 23:44:19 UTC

El 17/11/05, Eduard Carreras i Nadal <> va escriure:
> Arreglat!
>
> ja podeu entrar a http://gilugsite.sourceforge.net
>
> CHANGELOG
> ===========
>
> * Actualitzat a drupal 4.6.3
> * Tot funcionant amb utf-8 (continguts i tot)
> * Tema actualitzat pel 4.6.x
>

> TODO
> =====
>
> * Node2pdf per 4.6.x
> * Bugs que es trobin a la nova versió
> * Afinar-ho tot
> * Buscar un nou servidor
> * etc, etc..

PROBLEMES
* mkdir(files): Read-only file system a /home/groups/g/gi
  Sembla que sf.net no deixa que s'escrigui al sistema de fitxers des de Apache
  Des de la shell no tinc problemes en escriure al sistema de fitxers,
però suposo que on està l'apache ho deu montar com read-only (ro) i no
s'hi pot escriure...
  Un motiu més per buscar un altre lloc.