[gilug.org] més p2p, al gra

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-16 15:44:41 UTC

Hola!
He anat a l'enllaç [2] i efectivament, escanejant els ports 4661 a 4665 (te'n
deixa escanejar noés 5 alhora), aquests estaven tancats. Per tant he anat al
yast i he inicat el tallafocs. després he mirat les opcions que tinc al yast,
a "servicios autorizados">"avanzado" i he entrat com a "puertos autorizados
adicionales" els ports TCP 4661 a 4664 i UDP 4665. He guardat, reiniciat
l'equip i efectivament NO em dóna lowid, però tornant a escanejar els ports a
l'enllaç [2] tornen a sortir tots cinc tancats. ????????. Potser és que ara
que els he obert els ahuria de redirigir a la IP del meu PC. Potser algú que
controli el Yast em pot fer un cop de mà. Hi ha alguna manera "gràfica de
fer-ho (o algún script fàcil).
Pot ser que ja ho estiguin?.
Llavors perque em dóna aquest resultat l'escànner de l'enllaç?.

Dani

P.D. Gràcies Marc, ja em miraré amb calma la informació que em dónes i aniré
aprenent.

A Dimecres 16 Novembre 2005 13:11, Eduard Vidal i Tulsà va escriure: