[gilug.org] RE: Amagar parts del software lliure

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-05 13:27:14 UTC

> Aixó, del servidor, segur que l'Eduard Carreras (a/e?) quan tingui un
> momentet, o arregla :)

Sí, ara hi estic ficat, que sf.net va actualitzar l'sgbd a MySQL 4.1
(bravo sf.net) i han canviat tot el sistema, ho estic configurant
perquè funcioni amb 4.1

El que no entenc és com no he rebut un newsletter amb l'avís del canvi :S

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard