[gilug.org] RE: Amagar parts del software lliure

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-05 11:35:25 UTC

[...]
> I finalment només dir que tots els científics de la història han
> patentat els seus descobriments, si fins i tot el teorema de fermat ho
> està de patentat. Però nosaltres, els informàtics som els únics entre
> el grup dels científics que no en volem ni sentir a parlar. Això pot
> ser per dos motius... o bé perquè som molt bondadosos, o bé perquè no
> ens hem sabut adaptar i ens ho deixem perdre.

Ens ho deixem perdre? les patents en informàtica (o millor en
programari) no es tracta de patentar algorismes, ha arribat al punt
que es poden patentar _idees_ sense demostrar-ne una implementació
real. Això trobo que és un pas enrera.

> No vull entrar en debat de patents, etc. La solució que m'ha donat el
> senyor Catà em sembla perfecte ( i faig referència al missatge de
> Leopold on deia que el que jo deia era una aberració ). La llicència
> LGPL me la llegiré a veure què puc i què no i ja veurem si s'escau al
> que vull fer.

Per no voler entrar en un debat sobre les patents... deunido el que has dit.

> Gràcies a tots per les vostres opinions i a veure si torna a funcionar
> el portal de GILUG que ja fa dies que té el servidor MySQL petat :P

Sí, és que sf.net ja fa _temps_ que va bastant malament, però de
moment és el que hi ha.

> Salut i força!!!!

Salut!

--