[gilug.org] Prioritzar aplicacio

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-11-03 12:47:07 UTC

En/na K ha escrit:

> (...)
>
> Si t'ho vols currar mes, o fer servir un altre player que
> no tingui aquesta opcio, (al 'mplayer' m'ha semblat que nomes
> se li pots posar prioritat a la versio per windows :-)
> pots fer servir el 'nice', ('man nice'). Jo no l'he
> fet servir gaire, pero crec que es ben be per aixo...
>
> Si encara et salta la reproduccio, potser pot sortir a
> compte pillar els fonts i recompilar-los per a la CPU
> especifica que tinguis, pero aixo ja no
> tinc tan clar que et millori gaire el rendiment.
>
> Algu te aquesta ultima dada mes clara? :-)

Si, amb nice -20 mplayer dvd:// per exemple tindrà màxima prioritat.
segurament només podrà fer-ho el root, però :D
El -20 representa la màxima prioritat, el 20 la mínima, i el 0 la
prioritat estàndar.
però no seria millor gastar un gestor més ligth?
o fins i tot carregar les x i només l'mplayer de aplicació? (és a dir
sense gestor de finestres (kde, gnome, icewm, blackbox,...))
Aixo de carregar aplicacions a un servidor x, des de consola, no sabria
dir-te com fer-ho, sap greu i com deia en carles K...
Algu te aquesta ultima dada mes clara? :-)

Sort!