[gilug.org] Divagacions sobre ubuntu

Agus problemes tiscali es
2005-05-04 21:04:49 UTC

Hola a tots,

He estat uns dies provant ubuntu - kubuntu i ara mateix torno a estar desabut
amb Mandriva ( Mandrake anteriorment ), torna a no rutlla gaire fi el USB.

Desprès de estar gratament sorpres per ubuntu tinc unes preguntes que encara
em fan dubtar una mica, encara que practicament ho tinc força clar.

- Al programa K3B, quina funció en concret realitza el transcode?

- Hi ha alguna millora considerable actualitzant a breezy?

L'únic problema que he trobat a ubuntu, era el no poder instal·lar transcode i
si actualitzava kdelibs-data, començava la cosa a no anar fina.

Salut!