[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-05-03 21:47:07 UTC

Hola, sóc en Dani, poc podré col·laborar, ja que després de quatre mesos amb
Linux encara estic molt verd.
Potser m'apuntaria a col·laborar en l'organització i en alguna qüestió
logística si es pot (igual també em presentaré, a veure si aprenc alguna cosa
i de passada us vaig coneixent una mica alguns més de vosaltres).
Quant a la pluja d'idees suggereixo un parell de coses:
- Sé que a l'Ajuntament de Girona hi ha un registre d'entitats amb les quals
l'Ajuntament hi col·labora en funció del tipus d'entitat i de la tasca que
desenvolupa (no en sé res mes, no m'hi he posat a fons).
- Ignoro si el GILUG està inscrit en aquest registre ni si ens interessa ni si
complim amb els requisits, però en cas afirmatiu, i si s'implica com a
entitat en l'organització de l'acte, es podria comptar amb l'Ajuntament per
fer-ne difussió en la seva programació "socio-cultural" i fins i tot amb
algun altre tipus d'ajut.
- I, finalment, dins d'aquesta idea, es podria fer la Install Party, o
l'activitat que es fes, en dates de Fires de Girona i colar-ho en la
programació de l'Ajuntament.
Resultat: Potser difussió massiva del programari lliure, les seves
potencialitats, GILUG, etc.
Handicap: en aquestes marxen molts estudiants si bé algun dels públics
potencials podria estar interessat en l'acte.

Bé, no m'embolico més. No sé si és una bona o mala idea, però la pluja és
així.

Salut,

Dani

A Dimarts, 3 de Maig de 2005 18:08, Guillem Alsina va escriure: