[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

March gmail march masip gmail com
2005-05-03 14:04:28 UTC

Hola a tothom, hem presento al grup/llista, hem dic Marc i desde fa
temps treballo amb linux, vaja molt de temps que hi remeno però no fa
pas massa que m'hi dedico en serio, i ara a la feina estic intentant
resistir amb el meu ubuntu i intento escampar el linux i la filosofia
del programari lliure tant com puc, tot i que no és gens fàcil...

Tan sols volia dir que trobo la idea molt bona i que si puc ajudar i/o
col·laborar n'estaré encantat.

Salut,

--
March.