[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

gilug espipinxo com gilug espipinxo com
2005-05-03 13:55:42 UTC

Aproximadament a la segona
quinzena d'agost es te intenció de montar una connectada.

Estaria bé.. que per qui no li agradi tant jugar. que es puguin fer algun tipus
de jornada. Install party ja es va intentar. Jo em refereixo mes a alguna
jornada on gent amb inquietuts i que ja tingui el linux instal.lat ens poguem
reunir i parlar de les nostres coses i apendre uns dels altres.