[gilug.org] [GiLUG] Scroll a les man pages

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-03-08 11:01:02 UTC

On Tue, 08 Mar 2005 07:46:36 +0100, K wrote:

> Mira que no et falti aixo:
>
> apt-get install less

ok, aquest vespre miro si el problema ve per aquí (em sembla recordar
que no el tinc instal·lat, però ara no tinc l'ordinador a mà)

> De totes maneres, jo fa poc que he vist la llum alhora de buscar
> entre la documentacio que tingues instal.lada:
>
> apt-get install dwww
>
> i despres, obrir un navegador, i anar a:
>
> http://localhost/dwww

També ho provaré :D

Gràcies!

Marc.

PD: El nom del teu servidor de correu és curiós: k.udg.es ¿?¿? Sóc
estudiant de la udg, i m'ha cridat l'atenció :D  (no conec cap
departament "k" jeje). La pàgina web és molt maca :D