[gilug.org] [GiLUG] Scroll a les man pages

K k k udg es
2005-03-08 06:46:36 UTC

Marc Torres wrote:
> Hola, tinc un problema que ja em comença a fer pujar la mosca al nas.
> Algú sap com configurar les man pages perquè pugui fer scroll.
> M'explico: ara només puc anar cap avall (apretant o el retorn o
> l'espai), però no cap amunt usant les fletxes de direcció. Abans quan
> tenia el RH no tenia cap problema, però amb el debian no funciona.
> Algú sap com canviar aquest comportament?

Mira que no et falti aixo:

apt-get install less

Si ja el tens instal.lat, que no sigui que no el tens
activat per defecte com a paginador, jo ho tinc aixi:
(El man, fa servir "/usr/bin/pager" per paginar)

ls -l /usr/bin/pager

lrwxrwxrwx  1 k k 23 /usr/bin/pager -> /etc/alternatives/pager

Que alhora, es un altre link a la carpeta alternatives:

ls -l /etc/alternatives/pager

lrwxrwxrwx  1 k k 13 /etc/alternatives/pager -> /usr/bin/less

De totes maneres, jo fa poc que he vist la llum alhora de buscar
entre la documentacio que tingues instal.lada:

apt-get install dwww

i despres, obrir un navegador, i anar a:

http://localhost/dwww

Mola!