[gilug.org] Papers.

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-07-26 19:28:35 UTC

On Tue, 2005-07-26 at 10:17 +0200, Eduard Carreras i Nadal wrote:
> El dt 26 de 07 del 2005 a les 09:21 +0200, en/na  va
> escriure:

> Tranqui, la cosa s'ha aturat (definitivament, almenys per la gent que ho
> haviem intentat portar...)
> Em sap greu per la gent que si que va anar a firmar a la Màquia, ja que
> no tots els que hi havien d'anar hi han anat... i com vam anunciar, ho
> deixem córrer, tornem als inicis! :P

Tranqui ? .... si no ens posem les piles ... mai farem res ... ja ho sé,
és molt fàcil dir-ho, jo he pogut anar a firmar, fa cosa d'una setmaneta
aproximadament, i tan sols haviem firmat 5 persones ... Quan vaig veure
això, vaig comprendre la "cabrejada o rallada" del personal, a mi també
em van caure els ....... per terra ...
Que hi farem ?
Com ja ha dit l'Afro, s'ha deixat correr, però no és plan de que un
projecte que havia engrascat a tothom més o menys, o això és el que
semblava, ara es deixi correr així ... Per què entre uns i altres, jo
inclós, per problemes o per descuit o per no llegir la llista o pel que
sigui, no s'ha trobat la resposta que s'esperava.
Escric aquest mail, a tothom de la llista, NO per fotre la bulla, ni
molt menys, ja que sóc un dels MENYS indicats per fer-ho, sinó per
intentar de que es fagi alguna cosa de profit al Gi.L.U.G. ...
O és que ja NO som una ASSOCIACIÓ D'AMICS DISPOSADA A REUNIR-SE I A
PARLAR D'UNA AFICIÓ COMPARTIDA PER TOTS I INTENTAR DONAR-LA A CONÈIXER A
COM MÉS GENT MILLOR ??
Que ha passat ?
El Gi.L.U.G. està a l'U.V.I. ? o tan sols s'ha adormit i acomodat amb
els mèrits que JA té i ha aconseguit ?

> Naltre qüestio.

> Jo personalment debian :)
IDEM ...

> Salut!

Salut i a reveure!!!
p.d.(fem una kedada del gilug per parlar de tot aquest tema dels papers
i tot això o ho discutim per la llista de correu ? )

Marc Furtià i Puig

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es