[gilug.org] Eclipse, jsp i struts

Xevi tomcatbsd yahoo es
2005-07-15 15:48:48 UTC

Bones,

> Bona tarda!
> No fa passa massa que he començat a treballar amb eclipse i
> m'agradaria saver la vostra opinio de quin plug-in podria trobar per
> programar struts i jsp's.

Per programar amb l'eclipse i struts t'aconsello el plugin EasyStruts.
Aquí tens un manual on s'explica les operacions bàsiques:

http://www-128.ibm.com/developerworks/library/os-ecstruts/

Pel que fa a JSP, l'eclipse per defecte no té cap editor especific. Crec
que el projecte weebtools n'incorpora un on es resalta la sintaxi i és
permet l'autocompletament. Segons la documentació d'eclipse del projecte
webtools d'eclipse:

"Included will be a range of tools simplifying development with J2EE
APIs including EJB, Servlet, JSP, JCA, JDBC, JTA, JMS, JMX, JNDI, and
Web Services."

Si mires a:

http://www.eclipse.org/webtools/development/planning/milestone_plan_1_0.html

Veuràs que a finals de mes ha de sortir una versió 0.7 basada en eclipse
3.1.

Em faria gràcia saber si l'editor de JSP funciona bé. Quan ho hagis
provat ja ho diràs a la llista ...

Ens veiem,

Xevi.

Renovamos el Correo Yahoo!