[gilug.org] Eclipse, jsp i struts

JOSEP FE terra es JOSEP FE terra es
2005-07-14 15:48:25 UTC

Bona tarda!No fa passa massa que he començat a treballar amb eclipse i m'agradaria saver la vostra opinio de quin plug-in podria trobar per programar struts i jsp's.De moment nomès he provat un de pagament que es diu Nitrox. Pero no he trobat cap alternativa  lliure que m'agradi. Algu de vosaltres n'utilitza algun que valgui la pena recomanar?De moment tan sols he installat un plug-in per Tomcat.Mercè i salutJosep Ferrer Boix

Prueba el Nuevo Correo Terra; Seguro, Rápido, Fiable.