[gilug.org] Papers

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-07-14 19:29:43 UTC

On Tue, 2005-07-05 at 00:26 +0200, Eduard Carreras i Nadal wrote:
> El dl 04 de 07 del 2005 a les 17:20 +0200, en/na Marc Tarrés va
> escriure:

> Mira a la carta de on s'enumeren les esmenes que hem de fer no diu res
> de tornar a presentar fotocòpies de DNI, però ja que hi som i no costa
> molt estaria bé que "per si de cas" tothom les portés, que ja sabeu...
> aquesta vegada és la definitiva :)

Això, al final, ha tirat endavant ?
ho pregunto per què jo no hi he pogut anar, i si no s'hagués tirat
endavant, intentaré passar-m'hi demà, divendres ... suposo que a les 7 a
la màquia estarà obert, no ?? pk sempre que m'hi passava, quan encara
era época d'examens, la màquia estava tancat ...
Bueno, si ja ho heu tirat endavant ... pos res ... però de no ser així,
demà miraré d'arribar-m'hi, tot i que hauré de baixar expressament per
això, però en fi, més val tard que mai ...
Salut!