[gilug.org] programant amb C#

JOSEP.FE JOSEP FE teleline es
2005-01-27 11:28:11 UTC

Recentment per nececitats a la feina haig de començar a programar amb
C# i he pensat en preguntar si algu ha provat de compilar C# sobre mono.
M'agradaria llegir l'experiencia....

Tambè hem preguntava si es posible utilitzar objectes "java" des de C#
de la mateixa manera que es pot fer amb C++ o Visual Basic.

La ultima pregunta la faig perque m'agradaria utilitzar un pakage "open
source" que han fet la gent de apache amb java per depurar aplicacions
(log4j). Que considero molt interessant i m'agradaria poder utilitzar
amb C#. En cas de no poder utilitzar "objectes java" des de C# hem
començare a plantejar de portar el codi pero aixi de bones a primeres
hem sembla que es molta feina per un desgraciat inexpert com jo :)

Bè de moment deixo obert el tema i espero seguir-ne parlant!

Josep Ferrer Boix

A non-text attachment was scrubbed...
Name: JOSEP.FE.teleline.es.vcf
Type: text/x-vcard