[gilug.org] L'Ajuntament de Banyoles vol funcionar amb programari lliure

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-01-14 09:03:17 UTC

A Dijous 13 Gener 2005 19:20, xaman va escriure:
> [...]
> Nosaltres, com a organització que som, no farem ni hem de solucionar els
> problemes tècnics que el traspàs suposa. Això ho ha de fer una empresa que
> ha de contractar l'Ajuntament. Nosaltres l'únic que hem de fer és donar
> pistes i suggeriments del que es pot fer i que en tot cas presentin a
> concurs el pla. Per exemple se'ls podria dir que hi ha navegadors
> alternatius, que tenen fulls de càlcul, etc, que la radio podria anar amb
> streaming lliure, webs accesibles a navegadors lliures, etc, etc Que vagin
> prenent nota del que es podria fer per tal de demanar-ho a l'empresa que

Exacte, és al que em referia jo.

> No tenim que fer-ho nosaltres, no vull dir això. L'única feina que hem de
> fer és aclarir-nos nosaltres i proposar-ho a l'ajuntament.
> Pel tema de fer una xerrada introductoria a qualsevol centre cívic de la
> ciutat, puc fer-ho jo mateix (qualsevol ajuda és benvinguda). Inclús puc
> parlar amb algun profe per fer-ho a instituts. això no ens portaria massa
> feina.

Ok. De fet, tinc mig concretada una "install party" amb una mica d'introducció
al GNU/Linux al Centre Cívic de Banyoles (no sé si és el mateix que el
Telestany). De fet fa temps que m'ho van proposar i no volia comentar-ho a la
llista fins que fos ferm, però crec que serà d'aquí poques setmanes.
Bàsicament es tracta d'instal·lar unes quantes màquines i fer una mica
d'explicació de com funcionen les aplicacions més habituals (un parell de
dissabtes). Per la xerrada en concret ja m'hi vaig comprometre jo, però
potser farà falta que algú em doni un cop de mà el dia que fem la
instal·lació a les màquines (crec que eren unes 10) per tal que tinguin un
arranc dual.

> Quan ens trobem? No cal que siguem tots, no és operatiu, amb tres o quatre
> interessats pel tema Banyoles n'hi ha prou. De passada es pot aprofitar el
> "guió" per exportar-ho a altres municipis.

A mi m'interessa. Què tal dissabte 29 de gener a les 18:30 a la Màquia?

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg