[gilug.org] L'Ajuntament de Banyoles vol funcionar amb programari lliure

xaman xamanvirtual wanadoo es
2005-01-13 18:20:07 UTC

Hola
Un petit matís del tema que l'Oriol ha aclarit i jo no vaig saber fer-ho prou
bé.
Nosaltres, com a organització que som, no farem ni hem de solucionar els
problemes tècnics que el traspàs suposa. Això ho ha de fer una empresa que ha
de contractar l'Ajuntament. Nosaltres l'únic que hem de fer és donar pistes i
suggeriments del que es pot fer i que en tot cas presentin a concurs el pla.
Per exemple se'ls podria dir que hi ha navegadors alternatius, que tenen fulls
de càlcul, etc, que la radio podria anar amb streaming lliure, webs
accesibles a navegadors lliures, etc, etc Que vagin prenent nota del que es
podria fer per tal de demanar-ho a l'empresa que els faci el manteniment
informàtic.
No tenim que fer-ho nosaltres, no vull dir això. L'única feina que hem de fer
és aclarir-nos nosaltres i proposar-ho a l'ajuntament.
Pel tema de fer una xerrada introductoria a qualsevol centre cívic de la
ciutat, puc fer-ho jo mateix (qualsevol ajuda és benvinguda). Inclús puc
parlar amb algun profe per fer-ho a instituts. això no ens portaria massa
feina.
Quan ens trobem? No cal que siguem tots, no és operatiu, amb tres o quatre
interessats pel tema Banyoles n'hi ha prou. De passada es pot aprofitar el
"guió" per exportar-ho a altres municipis.

Salut,

Xavi de Palau

A Dijous 13 Gener 2005 09:57, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure: