[gilug.org] L'Ajuntament de Banyoles vol funcionar amb programari lliure

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2005-01-12 22:03:23 UTC

Perdoneu pel dobre e-mail, ho he vist després això ...
On dc, 2005-01-12 at 22:55, Datsxkul User wrote:

> Penso igual.
> A la meva classe de l'universitat de girona hi ha tres estudiants, a un
> d'ells li vaig deixar una suse que regalava novell si la demanaves. (ho
> dic tan sols a títol informatiu)
> Crec que aquesta és una de cosses que s'hauria de plantejar més bé, ja
> que sempre et surt el típic que només juga i vol l'ordinador per jugar
> al joc X que només corre sobre software privatiu.

EIS!! que encara regalen ubuntu's ???
http://shipit.ubuntulinux.org/user.cgi?action=new
perdoneu pel doble e-mail ... però després he trobat aquesta direcció,
que es per demenar gnu/linux ubuntu no ??
El que podriem fer seria una mica de Reis mags o de pares noels ... o de
veneit que regala cd's ... després de cada xerrada regalar ubuntu's que
nosaltres previament hauriem demanat en aquesta web que ja he dit ...
total, ens surten gratis ... que millor que això ??
Que en penseu ?