[gilug.org] disculpes i aclariments

xaman xamanvirtual wanadoo es
2005-02-22 21:24:30 UTC

Hola.
Intenta instal.lar el paquet des del dvd (des del directori on es troba). Però
a mi em fa l'efecte que tens aquest arxiu corrupte (o el DVD); perquè sinó ja
l'hauria instalat bé al instalar de bon començament el Rosegarden.
Mira si el trobes a la xarxa a una de les adreces que t'han passat.

Xavi

A Dimarts 22 Febrer 2005 19:18, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va escriure: