[gilug.org] disculpes i aclariments

Lourdes Mallorqui i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-02-20 10:17:53 UTC

Hola, de nou.
Sembla que des que sóc a la llista hi ha poc moviment.
Millor. Perdoneu, però el problema de la impressora ja l'he solucionat.
No m'ha calgut saber informàtica, només fer servir el sentit comú i llegir
tranquilament el que em diu l'ordinador.
Si.
Algun altre problema sembla que també s'ha solucionat.
D'altra banda us demano de nou si és correcte tocar altres temes dins d'un fil
de conversa o simplement es trenca i es pot continuar en qualsevol moment.
També vull que em dieu si és correcte que em pugui comunicar a nivell
particular amb algun membre de la llista al qual només conegui per referència
de la pròpia llista.
Segueixo.
Tinc el Suse 9.2 i m'he trobat que intentant fer coses amb Rosegarden, no hi
tinc plugins d'instruments (?), o sigui, jo diria que no hi tinc sons. El
propi programa em demana el ...Xsynth (xsynth-dssi-0) el qual no està
disponible dins els paquets. Sí que hi ha 'dssi' i 'fluidsynth dssi' (no
instal·lats) i a htttp://www.ibiblio.org/pub/linux/apps/sound/misc/ he trobat
alguna cosa però no sé com ho hauria de fer si me'ls vull instal·lar.
Si vull instal·lar-me els esmentats 'dssi' i 'fluidsynth dssi' l'ordinador em
demana introduir el DVD 1, i em dóna un error, i si volgués baixar-me
l'xsynth no sé com ho haig de fer per instal·lar-me'l.

Bé ja em direu alguna cosa,
me'n vaig a votar
no

adéu