[gilug.org] I Jornada de software lliure del Baix Empordà

Lourdes Mallorqui i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-02-18 19:12:08 UTC

A Dijous, 17 de Febrer de 2005 19:16, inatica.com va escriure:
> Hola a tothom.
>
> Hens plau comunicar-vos que inatica.com ha organitzat una Jornada de
> software lliure al Baix Empordà - Torroella de Montgrí-.
>
> Us hem de dir que serà molt important, ja que tenim el recolzament de la
> Generalitat (de fet serà qui farà la presentació).
>
> La diferència de totes les altres és la gran qüalitat dels ponents. Vindran
> representants de softcatala.org, Toni Mirabete (creador de la
> metadistribució Catix, etc...). Podeu veure de quin nivell estem parlant.
>
> Trobareu tota la informació a http://jornades.torroellaestartit.com, o bé
> [...]
Molt interessant,
segurament ens hi passarem a la tarda amb les nenes, espero que no ens quedem
sense lloc, ja que encara no hem fet la inscripció (ja que ho veiem molt
lluny), però espero que amb això em comenci a posar a dia en l'ús de
l'ordinador.

Aprofito per recordar-vos que sóc nou a la llista, que és el meu primer
ordinador i que, per una qüestió de principis, he triat GNU/Linux.
Sé que encara som minoria, però l'únic peix que sempre neda a favor de la
corrent és el peix mort. No sé ni per on començar, i això em porta el
problema de tenir menys gent a qui adreçar-me per demanar ajuda que si
utilitzés W$ i per tant us demano que tingueu paciència amb mi.

Com que no vull trencar el fil de la llista, intercalaré alguna pregunta meva,
1r, és correcte fer-ho?,
2n, un cop a la llista, em puc adreçar, a nivell particular, a algú que
estigui especialitzat en algún tema (llegiu-hi música/xaman, o altres) sense
que aquest es molesti?;
3r, ara mateix tinc un problema, avui quan he obert, he intentat imprimir un
missatge i m'ha sortit un quadre que em diu:
Ja existeix un ítem més antic anomenat 'file:/home/usuari/print.ps'
sembla ser que l'he creat jo perque surt la data i hora de quan he intentat
imprimir, però no sé què és això ni que haig de fer per solucionar-ho;
4t, tinc un Suse 9.2, tinc instal·lat el macromedia flash player, però només
em funciona amb el Konqueror, en canvi trobo molt més àgil el firefox, com ho
puc solucionar (a més quan obro, concretament un joc en una web educativa,
resulta que en començar a jugar, s'obre una finestra que diu 'sound server
fatal error: cpu overload, aborting', no es sent res amb els auriculars, no
tinc altaveus i queda momentàniament "penjat".

Això és tot de moment, gràcies i fins una altra

Dani