[gilug.org] KDE a tv3

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-02-11 15:45:19 UTC

A Dijous 10 Febrer 2005 23:28, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Nosé si ús hi heu fixat, però m'ha semblat veure un escriptori KDE a la
> sèrie "Porca misèria".
>
> Quan l'actor Joel Joan tira la seva pel·lícula a la paparera.
>
> A veure si van augmentant els escriptoris lliures a la televisió.

Doncs si, m'hi vaig fixar fa un parell de setmanes quan es va veure un popup
que posava "Tens un nou correu" o alguna cosa així... i era el del kmail! :)

Suposo que arribarà el dia en que això serà l'habitual ;)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg