[gilug.org] Llicencia per els articles de la web.

David Riera riera_david terra es
2005-02-10 22:31:12 UTC

Bones a tothom.

Fa uns dies l'Eduard, en un fil anterior, proposava adoptar una
llicencia als articles publicats a la web del Gilug. Es donava per
vàlida la CreativeCommons
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/es/deed.ca i es preguntava
si algú sabia d'alguna millor.

Jo crec que hauriem de repescar el tema i adoptar una llicencia
ràpidament, en la meva opinió, la que proposa l'Eduard es perfecte (clar
que no conec massa be les altres que hi ha, possiblement n'hi hagi
alguna que també ens serveixi). De totes maneres jo crec que l'important
es tenir una llicència que ens doni suport legal, ja hi haura temps, i
si no ens agrada, per triar-ne una altre, sempre la podem canviar per
una altre més endevant.

Nose si ningú s'hi oposa, podriem fer-ho ja, que hi dieu?

Salut!