[gilug.org] nou cercador

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-12-27 21:14:25 UTC

En cap moment he demanat que es tragués la versió en flash. Simplement
he dit que es podria afegir a sota un enllaç en html/xhtml que posés
saltar intro.

Ja ho dic ara, no m'agrada el flash, pero no demanare que es tregui de
cap pagina sempre i quant sigui accessible per a tothom i per desgracia
el flash la fa totalment inaccessible per a cualsevol disminuit visual,
que es gent amb la que jo treballo.

Tampoc m'agraden es pàgines amb menús desplegables o mobils ja que
tampoc les poden veure.

Si la pàgina reuneix els requisits d'accessibilitat, encantat de que
tingui flash, vrml, dhtml, o algun de tants altres sistemes de generar
moviment, animacions i objectes tridimencionals que hi hagi.

Evidentment a part de protestar per una cosa que em sembla molt injusta,
també ofereixo la meva ajuda per a validar, informar o qualsevol altre
cosa que necessiteu, per aconseguir que la pàgina sigui accessible per a
tothom.

En/na mesteve-recursoslliures-com ha escrit: