[gilug.org] nou cercador

Actiu informatica informatica actiu net
2005-12-27 21:09:24 UTC

Un suggeriment que faig jo, és que en la següent etapa que anuncieu no
entregueu les dades personals de la gent a les empreses sense el
consentiment exprés (exprés vol dir per a cada cas) de la persona afectada.

Si la base de dades ha de ser consultable per un empresari, també se li pot
exigir que es registri amb el seu propi currículum.

,