[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 22, Publicació 8

Albert Johé albert johe gmail com
2005-12-18 17:38:06 UTC

Bones,

Pel que fa a l'egroupware, jo l'he utilitzat per fer de GroupWare
d'una intranet que estic desenvolupant per una organització i només
puc dir que la documentació és nefasta, la progrmaació no segueix cap
mena d'estructura i cada versió nova que surt la varia. A part té un
funcionament massa rebuscat i porta problemes alugna aplicació amb
llengues europees. El manteniment d'aquest egroupware comporta massa
temps i el desenvolupament s'ha de realitzar seguint exemples d'altres
aplicacions ja fetes. Per altra banda si tens una bona màquina t'anirà
ràpid, però consumeix molts de recursos; sobretot si va amb
PostgreSQL.

Com a eina de software lliure i groupware està bé, però perquè és
complet i només a nivell d'usuari i si no s'hi ha de fer cap canvi. Jo
per la meva banda el tema del workflow no l'he provat, i segurament té
un mòdul que ho permet fer, però no l'he trobat. La gestió de la
documentació l'he desenvolupat jo a mida per aquesta organització i
només puc dir que si ho hagués començat tot de bon principi n'hauria
fotut bastanta més avia i segurament ara tindria menys problemes.

Si vols que et sigui sincer, busca un programari que estigui ben
documentat encara que estigui en fases verdes, perquè igualment hauràs
d'acabar desenvolupant  o tocant quelcom i llavors és quan venen els
problemes.

O sigui, que bàsicament no usis egroupware a no ser que les altres
encara t'agradi menys...

Salut mestre!!!

El 18/12/05,  <> ha escrit: