[gilug.org] França està en flames ...

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-12-17 00:33:16 UTC

En/na marcfurti ha escrit:
> [...]
> correu electrònic en el que diu es prohibirà proximament el software
> lliure a frança, com es de suposar, això ha creat alermisme, com és
> normal ...
> No sé fins a quin punt això potser veritat o no, tot i que si he de ser
> realista, ho veig molt impossible ... però com que prefereixo preguntar
> abans de pronunciar-me sobr eun tema així, us llenço la pregunta sobre
> això:
> Pot ser cert ??
> Potser que prohibeixin el software lliure quan fa 4 dies que la UE ha
> dit que no a les patents de software ???
Segons diuen els amics de la SGAE a frança el software lliure, propiecia
la pirateria.
Jo que em pensava que el que propicia la pirateria eren les barques de
ferro armades amb llança-mísils...
Però tranquil, no es prohibirà pas a frança. No seria la primera vegada
que fan una aturada general :P

> Potser que intentin escoltar totes les comunicacions ???
El que s'ha aprovat és tenir un registre de on et conectes, a on et
desconectes, que pujes, que baixes... I clar si convé et poden fer escoltes.
Quan ho varen fer els nens de Bush deiem que en son de animals....
Ara ho fan els de aqui, i els que abans sortien a la tele, radio, i
media, perenfotresen den bush ara callen com uns putes...
no fos cas que els hi tregessin la plaça de tertulians a la
radio/tele/media...

> Parla de DRM, jo no sé que és això, algú me'n pot fer 5 cèntims ?
> gràcies ..
> Concretament diu això aquest citat correu :
> - Prohibición del software que permita la transmisión de archivos
> desprotegidos (sin marca de agua ni DRM)
> - DRM Obligatorio para radio digital
> - Sistema de escuchas para telecomunicaciones privadas

Aixó deuen ser per parar el peer 2 peer...
al final tindrem que fer un peer 2 peer sobre ssh, entre els de gilug :P

Ens llegim ;)