[gilug.org] França està en flames ...

marcfurti marcfurti yahoo es
2005-12-17 00:23:19 UTC

França està en flames, diuen que és per què la gent no està d'acord amb
les lleis del govern i tot aquest rollo.
Jo estic a la llista de kernel panic, i aquesta nit m'ha arribat un
correu electrònic en el que diu es prohibirà proximament el software
lliure a frança, com es de suposar, això ha creat alermisme, com és
normal ...
No sé fins a quin punt això potser veritat o no, tot i que si he de ser
realista, ho veig molt impossible ... però com que prefereixo preguntar
abans de pronunciar-me sobr eun tema així, us llenço la pregunta sobre
això:
Pot ser cert ??
Potser que prohibeixin el software lliure quan fa 4 dies que la UE ha
dit que no a les patents de software ???
Potser que intentin escoltar totes les comunicacions ???
Parla de DRM, jo no sé que és això, algú me'n pot fer 5 cèntims ?
gràcies ..
Concretament diu això aquest citat correu :
- Prohibición del software que permita la transmisión de archivos
desprotegidos (sin marca de agua ni DRM)
- DRM Obligatorio para radio digital
- Sistema de escuchas para telecomunicaciones privadas

Y ATENCION:

- ¡¡¡¡¡Amenaza de prohibición de software libre!!!!!
Fins a quin punt potser cert ?
És pur alarmisme ??
Què és tot això ?? o millor preguntat, que ho considera la comunitat del
Gi.L.U.G.
Gràcies i fins aviat ...

--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es