[gilug.org] busco empreses manteniment linux

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-08-09 14:50:28 UTC

Hola a tots,

A l'entitat per la que treballo a partir de la setmana vinent començo a
instal.lar linux. Em van demanar que abans de començar a fer la
implantació fes una llista d'empreses i/o autonoms que es poguessin fer
carrec del manteniment en cas de que a mi em passes alguna cosa, ja que
ells no coneixien a ningu que ho fes.

Aquells que treballeu en alguna empresa o autonoms que faci manteniment
de linux contesteu amb  el nom de l'entitat, direccio i telefon.

Atentament
David Casals
hakd0c