[gilug.org] [GiLUG] Linux com a router Wireless

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-08-05 10:49:26 UTC

Hola llista!

Estic pensant en muntar-me un wireless router casolà usant linux (es
nota que és estiu i no hi ha gaires coses a fer :D), i volia saber si
algú ho ha fet a veure com li ha anat, els problemes que ha tingut,
vaja que m'expliqui la seva experiència.

A mi el que em fa més por és comprar-me la tarja que es pugui posar en
mode Master per fer d'AP, he llegit força coses al respecte (de moment
amb quedo amb aquests dos [1] [2], tot i que hi ha moltes comunitats
wireless que ofereixen força material), però molts manuals que trobo
són vells (del 2002, o del 2003 són els més nous que he vist) i no sé
si els procediments descrits i sobretot els drivers  funcionaran pel
hardware nou (per exemple em sona que amb l'orinocco o les prism la
versió nova del xipset no té drivers per linux (?)). Algú em pot
aconsellar per una tarja PCI wirless amb possiblitat de connectar-hi
una antena?

Gràcies i guardeu-vos de la calor!

Marc.

[1] http://www.linux-wireless.org/Wireless/AP/