[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-04-08 13:22:15 UTC

A Divendres 08 Abril 2005 12:43, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Quantes Ubuntus es necessiten per Banyoles, perquè portaria unes quantes
> per Banyoles, guardar-ne unes quantes per la Màquia i després per les
> Jornades de Torroella, que les necessitarien per repartir-les.
>
> Tinc:
>  * Intel/x86 - 150
>  * PowerPc   -  30
>  * AMD64     -  20

Jo crec que amb unes 20/30 x86 i un parell o tres de ppc i x86_64 de moment
n'hi ha prou.

> Les Ubuntus de les jornades, els tornarem a tenir, ja que n'han demanat
> però tenen el problema del temps que no les tindran per les jornades,
> per tant donem els que puguem i després ja tornarem a tenir Ubuntus per
> allò del tema de distribuir-los per les biblioteques i futurment
> conquerir el món :P

Ok, però no era primer conquerir el món i llavors el tema biblioteques? ;)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg