[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

xaman xamanvirtual wanadoo es
2005-04-08 06:27:18 UTC

D'acord, sembla que la Ubuntu és la de moda. Com volgueu, més igual, les
he probat totes. Depen de la feina que tinguem. Jo personalment m'he
quedat amb la Ubuntu pel portàtil personal, m'ha agradat més. Però la
MDK 10.1 és la que menys feina m'ha portat de instal.lar i reconèixer
tot el maquinari a la primera i és la que he deixat al PC per la
"family".
Quedem Ubuntu, doncs?

Xavi

El dj 07 de 04 del 2005 a les 22:58 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure: