[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-04-07 20:55:15 UTC

A Dijous 07 Abril 2005 12:41, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Doncs mira, avui mateix he acabat exàmens, i fa 2 setmanes em van
> arribar les ubuntus a casa, però com que jo no estava per Girona no m'he
> acostat a la Màquia ni res :$

Ok, collonut.

> Doncs per mi puc venir tot el dia :) i fer unes install per allà.
> Jo també penso que Ubuntu és una bona distribució per instal·lar :)

Si, més que res ho havia pensat pel tema de la facilitat de mantenir, la
facilitat de tenir els darrers paquets i pel tema de detecció de hard.

> P.D. Es queda d'alguna manera per anar allà o quedem algun lloc de
> banyoles?
> Hi anem uns quants del GiLUG?

Jo pujaré amb el meu cotxe des de sant gregori, si algú s'apunta i no té cotxe
que ho digui.

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg