[gilug.org] Access Point i Linux

Jordi Salvat i Alabart jsalvata atg com
2004-09-20 10:47:48 UTC

La taula de rutes és correcta.

El led de "link beat" a l'interficie ethernet està iluminat?

Amb la majoría de les targes ethernet pots usar mii-diag per a comprovar
que la comunicació a aquest nivell és correcta.

No conec el conceptrònic, pero molts equips d'aquest tipus no responen
als pings. Prova directament amb el navegador o fent telnet al port 80.

--
Salut,

Jordi.

En/na Toni Hermoso ha escrit: