[gilug.org] Problemes amb el teclat.

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-09-08 18:32:01 UTC

A Dimecres 08 Setembre 2004 20:12, Xevi Serrats va escriure:
> Hola,
>
> He actualitzat el meu mandrake de 10.0 a 10.1RC1 (release candidate 1) i
> a partir d'aquest moment les tecles de "mes petit" i "mes gran" (les
> utilitzades per inici i fianl de TAG) no em funcionen a l'entorn gràfic.
>
> Des de la consola inicial (sense KDE's ni GNOME's) se'm veuen correctament.
>
> Amb l'actualització he passat de XFree-4.x a X.org, el problema podria
> venir d'aquí? algú sap com solucionar-ho?

Com tens les opcions del teclat del fitxer /etc/X11/XF86Config? Hauries de
tenir una cosa així a l'apartat de teclat:
Option "XkbModel" "pc105"
Option "XkbLayout" "es"

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature