[gilug.org] Problemes amb el teclat.

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-09-08 18:31:56 UTC

On dc, 2004-09-08 at 20:12, Xevi Serrats wrote:
> Hola,
>
> He actualitzat el meu mandrake de 10.0 a 10.1RC1 (release candidate 1) i
> a partir d'aquest moment les tecles de "mes petit" i "mes gran" (les
> utilitzades per inici i fianl de TAG) no em funcionen a l'entorn gràfic.
>
> Des de la consola inicial (sense KDE's ni GNOME's) se'm veuen correctament.
>
> Amb l'actualització he passat de XFree-4.x a X.org, el problema podria
> venir d'aquí? algú sap com solucionar-ho?

A mi em va passar fa temps quan debian va actualitzar la versió de XFree
(però sense passar a X.org encare) i vaig canviar a XF86Config-4 a
l'apartat del teclat pc104 per pc105 i em va tornar a funcionar tot com
sempre :)

Nosé si et servirà.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <eduard:redlabel.org>
Clau pública: http://www.redlabel.org/keys/eduard_at_redlabel.asc