[gilug.org] V?deo Digital i transcode

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-09-07 17:03:41 UTC

Ei!

>A mi un front-end que m'agrada força, és el konverter. Molt senzill i
>molt pràctic. És un front-end del mencoder, no del transcode.
>http://www.libsdl.de/projects/konverter/

Merci per la informació! Ahir me'l vaig baixar i compilar, i té molt bona pinta. Malauradament no ho he pogut provar, perquè entre setmana estic a Barcelona, i el vídeo el tenim localitzat en un disc dur per l'Empordà (si de cas, algun col·lega que sol llegir la llista, si pilla el missatge ho pot anar provant mentrestant ;D).

Siau!

Marc