=?ISO-8859-1?Q? ***SPAM*** RE: Re: ***SPAM*** RE: [gilug.org] Si el teu fill t=E9 =09relaci=F3 amb ....?=

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-09-07 14:17:27 UTC

Iep!

>Epsss .... que era per fer una mica més gran la bola home ... :'(

>Quan ho vaig veure vaig riure molt, per això he enviat això aquí i

>així.Si algú s'ho ha agafat en serio... o és un paranoic o no sé ...

>Ja ho

>vaig veure que era amb conya ... jo únicament el que intentava era

>seguir la conya i fer la "bola" una mica més gran, però veig que no he

>aconseguit el que volia i per tant, demano perdó si algú s'ha cregut

>alguna cosa d'aquell e-mail

>Cordialment,

>					Marc

Hosti, doncs et demano disculpes! Jo em vaig ben creure que t'ho havies agafat en sèrio.

De tota manera, em reafirmo en el que ja vaig dir: potser per a nosaltres, que estem "ficats" en aquest món 'geek', és evident que tot el que explica aquest article és una collonada rera l'altra. Però per algun neòfit en el software lliure, la difusió d'aquest article pot suposar que agafi uns prejudicis i es dediqui a fer "mala campanya".

Com ja he dit, retiro la "colleja virtual" que t'havia clavat, però sí que demano (en general) que si s'envia alguna cosa semblant, s'avisi que es tracta d'humor o de catxondeo, no sigui que acabem aconseguir just el contrari del que pretén el GiLUG (la difusió de l'ús i el coneixement del programari lliure).

Salut!

Marc