=?ISO-8859-1?Q? ***SPAM*** RE: Re: ***SPAM*** RE: ***SPAM*** RE: [gilug.org] Si el teu fill =09t=E9 relaci=F3 amb ...?=

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-09-06 07:47:37 UTC

Hola!

>És l'spamassassin del servidor on hi ha la llista ;-) No podia viure
>de l'spam
>que m'arribava, i li vaig posar fa un parell de mesos.
>Potser trauré això de modificar l'assumpte i deixaré només el flag a
>les
>capçaleres...

Hosti, quin descans! Ja em pensava que li havia passat alguna cosa a l'ordinador de casa els pares, que en fan un ús indiscriminat i a saber per on es fiquen tot navegant... :P

Per evitar futurs ensurts, jo sí que optaria per només modificar el flag. Però ara que hi penso, és la primera vegada que veig algun missatge de la llista (la normal, almenys; la web-dev no ho sé) amb el títol modificat. Sembla que funciona bé, l'spamassassin, no?

Siau!

Marc