[gilug.org] Registre gilug II

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-10-28 15:57:36 UTC

> Això vol dir que _tots_els_socis_fundadors_ han de passar per la Màquia
> a tornar a signar les quatre còpies dels estatus i l'acta fundacional.

Collooooooooooons! No acabarem mai!

Només afegiré que m'uneixo a la crida de l'Afro i demano a tothom que
s'espavili a tornar a firmar, que no se'ns torni a quedar el tema
"adormit". Essent Fires aquest cap de setmana, ningú té excusa per no
passar per la Màquia abans d'anar a barraques a fotre-li als kubates i al
kalimotxo.

Siau!

Marc