[gilug.org] No em funciona la web o si ..

marc furti marcfurti yahoo es
2004-10-27 10:38:14 UTC

bones, escric aquest e-mail desde la biblioteca de
l'universitat de girona.
M'he conectat a internet i he accedit a la web del
gilug, i m'he trobat amb la sorpresa que quan vull
accedir a la notícia que vaig penjar jo sobre les
xarxes p2p, em dóna aquest error :
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes
exhausted (tried to allocate 3840 bytes) in
/home/groups/g/gi/gilugsite/htdocs/modules/node2pdf.module
on line 134

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes
exhausted (tried to allocate 64 bytes) in Unknown on
line 0

ho he tornat a probar al cap d'uns segons i ara m'ha
deixat accedir a la meva notícia, a que potser degut
això ?? li estem foten massa canya al servidor ??
(si no m'equivoco aquest server ostatge www.elsud.org
i www.gilug.org ....)

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es