[gilug.org] Registre gilug II

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-11-29 09:12:00 UTC

A Dilluns 29 Novembre 2004 09:57, marc tarres va escriure:
> Casum l'osti! Ahir vaig estar tot el matí-tarda a Girona, i vaig passar
> per la Màquia amb intenció de firmar ja d'una **** vegada els papers. Vaig
> estar esperant a la porta fins més de les 18:15h, i ningú va venir a
> obrir. :(

Llàstima, normalment obren a les 18:00 :-/

> En fi, una altra vegada serà!
>
> Siau!
>
> Marc
>
> PD: si sóc l'últim que falta, feu-m'ho saber, sisplau, i ja veurem si
> podem fer algun "xanxullo" amb en Xevi perquè em porti els papers a La
> Bisbal i els pugui firmar allà amb calma. :P

No sé quantes en falten, a veure si hi passo i ho miro (si algú sap quantes
n'hi ha o quantes en falten que ho digui).

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg