[gilug.org] Iniciar CVS amb xinetd.d

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-11-22 10:59:40 UTC

Xevi va dir:
> Bones,
>
> Estic intentant muntar un servidor CVS en el qual la gent s'hi pugui
> connectar remotament utilitzant pserver amb SSH.

Si vols utilitzar CVS sobre SSH no cal pserver ;) ja que el cvs mateix es
connecta amb ssh i després executa el comanda cvs.

Per tant deshabilita el servidor pserver.

> [...]
> #  /etc/cvs/cvs.conf.
>
> service cvspserver
> {
>         disable             = no
>         socket_type         = stream
>         protocol            = tcp
>         wait                = no
>         user                = cvs
>         server              = /usr/sbin/cvspserver
> }
>
> Al sistema no tinc cap procés (executant-se) anomentar cvspserver. Algú
> sap con iniciar els serveis del tipus xinetd.d? algú veu el que falla?

només has de tenir el servidor ssh engegat i un repostori cvs ben configurat.

i quan fasis el export CVS_RSH=ssh ja ho farà tot a travé d'ssh.

> Ens veiem,
>
> Xevi.

Salut!

--