[gilug.org] Problemes amb el LTSP

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2004-11-22 10:28:18 UTC

Sorry, m'he descuidat el problema ;-), jeje

el problema està en accedir als dispositius com la disquetera o el cdrom
però en el client...

es a dir quan es vol accedir per exemple des de l'Open Office a la
disquetera del client per guardar un document... per defecte va a buscar
la disquetera del servidor (ja que les X son les del servidor ...)

no se molt bé com fer-ho, segurament es podria fer via samba o nfs montant
la disquetera del client des del servidor, es a dir quan l'usuari des
d'una màquina client vol guardar un fitxer a la disquetera, el servidor
detecta la petició i monta via samba o nfs el disquet del client ...

però ja us dic, no se molt bé si hi ha altres maneres de fer-ho ...

moltes gracies...