[gilug.org] Mandrake amb Nivell Alt de Seguretat

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-11-19 09:32:39 UTC

A Divendres 19 Novembre 2004 00:38, Xevi va escriure:
> Bones,
>
> Em contesto a mi mateix!
>
> El que fa que els ordinadors de la xarxa local no es comuniquin amb el
> servidor no és el tallafocs. La comunicació per apache (servidor web) i
> CUPS (per imprimir) funciona correcament.
>
> El problema el tinc amb el servidor SSH (secure shell). És possible que
> Mandrake al nivell de seguretat alt tingui limitat l'accés a SSH?
>
> Des del client faig:
>
> [ junta]$ ssh
> ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

> [...]

Com diu l'eduard, mira't les regles d'iptables, no conec la Mdk, però segur
que el firewall està basat en iptables. I probablement tingui un fitxer de
configuració a l'estil del SuSEfirewall (/etc/sysconfig/SuSEfirewall2) que és
on es defineixen les regles de manera senzilla.

fins ara,
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg