[gilug.org] Mandrake amb Nivell Alt de Seguretat

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-11-19 09:19:15 UTC

Xevi va dir:
> Bones,
>
> Em contesto a mi mateix!
>
> El que fa que els ordinadors de la xarxa local no es comuniquin amb el
> servidor no és el tallafocs. La comunicació per apache (servidor web) i
> CUPS (per imprimir) funciona correcament.
>
> El problema el tinc amb el servidor SSH (secure shell). És possible que
> Mandrake al nivell de seguretat alt tingui limitat l'accés a SSH?
>
> Des del client faig:
>
> [ junta]$ ssh
> ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

Podria ser cosa de la configuració del servidor sshd, a vegades se'ls diu
que només acceptin conneccions desde un lloc concret en comptes de al
intentar establir les connexions fer un intercanvi de claus :S

nosé si a /etc/ssh/sshd_config (nosé on estarà amb mandrake) i posa alguna
cosa.

Sinó també desde el servidor fes:

# iptables -L (em sembla que mandrake a vegades incorporava un firewall
fet amb iptables) i mira les normes que hi ha posades.

> Al servidor, he modificat els grups de l'usuari xevi. Bàsicament, he
> posat l'usuari xevi al grup sshd. Continua sense funcionar ...

Això no crec que vingui pas dels grups, els grups si cas seria més per
execució del servidor i permisos sobre alguns fitxers.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>