[gilug.org] Novato busca lider Debian

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-11-15 23:01:35 UTC

Agus va dir:
> Bones :
>
> Doncs m'he decidit a instal·lar una Debian a la meva màquina, però com
> es normal y al no saber per on anar, busco AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
>
> Per que no em veieu, però estic casi plorant .... snif.
>
> Al gra, he instal·lat i tot de conya, fins a tenir el sistema, ara tinc
> d'engegar l'entorn gràfic, i no hay tu tia. No se per on continuar,
> l'estat actual es el següent :
> - no em deixa carregar del mòdul agpgart i al voler instal·lar-ho em diu
> que no trova el dispositiu.

No sempre funciona, però prova en carregar una knoppix i copia't el fitxer
/etc/X11/XFConfig-4 a veure si et va bé :)

quina branca de debian fas servir? woody (stable), sarge (testing), sid
(unstable).

Si estàs acostumant a les versions de Mandrake, i tens una woody veuràs
que està tot molt desfassat :/ per tant canviaria a sarge.

Salut i sort!

--
Eduard Carreras i Nadal <>