[gilug.org] Novato busca lider Debian

Agus problemes tiscali es
2004-11-15 21:14:47 UTC

Bones :

Doncs m'he decidit a instal·lar una Debian a la meva màquina, però com
es normal y al no saber per on anar, busco AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Per que no em veieu, però estic casi plorant .... snif.

Al gra, he instal·lat i tot de conya, fins a tenir el sistema, ara tinc
d'engegar l'entorn gràfic, i no hay tu tia. No se per on continuar,
l'estat actual es el següent :
- no em deixa carregar del mòdul agpgart i al voler instal·lar-ho em diu
que no trova el dispositiu.
- faix servir Mandrake y veig que tambe hi ha un mòdul via-agp, que em
diu a Debian que no hi és.

Y ja que estem, actualment engego amb el MBR de hdb amb un lilo de
Mandrake i tinc un altre lilo a hda de Debian, com puc fer per que
Debian engegui desde el lilo de hdb?.

Pol favó, un voluntari que m'iniciï en el bon camí.

Salut!