[gilug.org] com crear disquets per un pentium 100 ?

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-11-13 00:40:13 UTC

On ds, 2004-11-13 at 01:15, Datsxkul User wrote:
> com puc crear disquets per un pentium 100 per tal de poguer
> instal·lar-hi una debian ??
He continuat buscant més pel google, sembla que he trobat una solució
(que no la puc copiar aki ...)
continuaré treballant amb el tema ... i seguiré informant de tot plegat.
Ens llegim.
(destroyer)
p.d.: A veure si s'activa una mica la llista!!! que si no pregunto jo
... aquí no pregunta ni cristo ...
(/destroyer)